laupäev, oktoober 27, 2007

Öine reformatsioon

Lamasin pimedas toas voodis nagu Luther, kes on alustamas reformatsiooni. Üks silm oli mul juba lahti. Reformatsioon algas kahes järgus - kui Luther sai ühe silma lahti ja kui ta sai mõlemad silmad lahti. Mult küsiti midagi. Vastasin huuli avamata üminal, et ma ei taha. Oli 16. sajand ja veel ei toimunud väljarännet Ameerikasse, aga rännati Lääne-Euroopasse. Tegelikult oli sinna ka raske ümber asuda, sest kogu põllumaa oli juba kasutuses. Ja metsaalad olid vajalikud metsana. Pealegi võtab metsa põlluks muutmine aega. Hiljem raiuti Lääne-Euroopas kõik metsad maha. Kõndisin üles ärkamata tubades ringi ja ehitasin klotsidest põrandal refotrmatsiooni märke.

Klaus tahtis oma blogi aasta jooksul kirjutatud tekstid raamatuna välja anda, et saadaks teada tõde maailma kohta. Televiisorist tuli juba selle raamatu reklaam. Ütlesin seda Klausile, aga siis taipasin, et reklaam on tema enda tellitud. Klaus sõitis rattaga tänaval, mina kõndisin tagapool. Kuulsin, kuidas vene tüdrukud ütlesid, et Klausile tehti midagi. Kohe kukkuski Klaus rattaga ümber ja ei saanud esimesel hetkel püsti. Nähtavasti oli Venemaa satelliit saatnud tema mobiiltelefonile kahjuliku signaali. Kirjutasin Klausi paberile markeriga juurde, mis ma olin teada saanud. Kui paberi Klausi kätte andsin, olid minu hiljem kirjutatud sõnad esimesed täielikult üle värvinud ja loetamatuks muutnud.

0 vastukaja: