pühapäev, juuni 08, 2008

Sipelgate mõju

Läksime lennukiga lendama. Lennukist väljumise järel kõndisime läbi metsa. Teised kõndisid minust eespool ja üsna pikk vahe oli sees. Kui teistele järele jõudsin, siis pahandasin, et vahepeal olid nad mul lausa silmist kadunud. Henn pistis pea sipelgapessa. Öeldi, et sipelgad on pesamaterjali mujalt kokku vedanud. Sipelgad avaldasid Hennule väga erilist toimet. Hennu kaudu avaldus see toime ka emale, sest kui Henn pea pesast välja võttis, ütles ema, et ta ei mäleta enam, kes Henn on. Varsti tuli tal siiski meelde, et Henn on tema poeg. Jõudsime suvila õuele. Suvila käis järjest rohkem alla. Seal elavad kassid olid surema hakanud. Ühel kassil oli juba saba surnud, kuigi pea veel elus. Toomas puudutas tema saba käega. Minu arvates ei oleks tohtinud seda teha ja Toomas pidi nüüd käsi pesema. Tõnu torkis naaberaia suurt koera. Sellest jäi järele luukere, aga luukere hakkas kallale tulema. Kahe kõrvuti oleva aia lapsed vaatasid üksteist väravate juures. Täiskasvanud naabrid ütlesid selle kohta, et lapsed vaatavad ja jalutavad.

Sõin kooli sööklas. Olin hakanud söömas käima nooremate klasside söögivahetunni ajal. Minu klassist ei käinud minu teada keegi peale minu söömas. Aga võis selguda, et teised käivad teise vahetunni ajal. Tahtsin viia nõusid ära ja minna seejärel järgmisse saali uute nõudega uut portsu sööma. Aga üks praeguses saalis istuv tüdruk äratas minu tähelepanu ja nõusid ära viies oleks see võinud välja paista, mida ma ei tahtnud.

0 vastukaja: