esmaspäev, juuli 20, 2009

Üksnurk

Kui mul miski on meelest läinud, siis see ei tähenda, et see ei võiks uuesti meelde tulla. Eilset sissekannet kirjutades ei tulnud mulle täpselt meelde, milleks me võtsime kasutusele arvu õ. Aga pärast sissekande avaldamist meenus, et see oli seoses sellega, et kõigepealt leiutasime üksnurga. Üksnurk oli selline kujund, millest kolmveerand oli ringjoon ja veerand täisnurk. Kujundi pindala sai arvutada arvu õ abil sama moodi, nagu ringi pindala pii abil. Õ täpset väärtust ma peast ei mäleta, aga selle saab uuesti välja arvutada. Pii väärtust ei ole ka lõpuni välja arvutatud, sest komakohtade arv ulatub ilmselt lõpmatusse. Kunagi veel varem mõtlesime välja ka lõpmatusest suuremaid arve ja andsime neile nimesid. Ühele arvule andsime nimeks ühtede naabrite perekonnanime. Need naabrid elasid vana korteri juures. Reedel vaatasin vana korteri akent. See paistab ära praeguse malemängukoha aknasse. Sel nädalal pidi mängitama teises kohas. Soovitasin ühel inimesel mängupäeval sinna tulla, aga ta tahtis juba eile kokku saada. Sellest ma keeldusin, sest kell oli palju. Kiri oli saadetud siiski varasemal kellaajal kui ma seda lugesin. Ükskord oli üks listi saadetud kiri kaks nädalat teel. Selle listi kaudu pole mulle enam ammu kirju tulnud. Võibolla on mind listist välja arvatud, sest ma pole selle organisatsiooni liige, mille list see on. Kui viimati sinna ise kirja saata püüdsin, tuli veateade. Saatsin siis kirja ühele üksikisikule edasi, aga ta ei vastanud, kuigi kirjas oli küsilause. Järgmisel päeval ta saatis mulle vist siiski teise asja kohta kirja. Sellele pidi vastama üks kolmas inimene, mulle tuli tegelikult koopia, aga minuni see vastus pole jõudnud. Kui kiri on saadetud korraga rohkematele inimestele, siis vahel vastan kõigil aadressidel korraga ja vahel ainult saatjale. Perekonna listi saadetud abipalved unustan ma ära, aga kui kiri tuleks mulle isiklikult, siis ei unustaks.

0 vastukaja: