reede, juuli 03, 2009

Näo punkt

Ojaste kommenteeris ühele teisele mehele laulusõnu, et seal vaatavad kõik Ameerika presidendi näo ühte punkti, aga kui Ameerika president Eestisse tuleks, siis Ojaste võibolla ei lähekski vaatama. Mina olin kindel, et mina ei läheks. Nägime viirastust, et naabermaja tehti lühemaks, et rong mööda sõitma mahuks. Pille ütles, et viirastused on alati sellised, et selliseid asju võib päriselt ka näha. Mul tekkis kahtlus, et võibolla see ei olnudki viirastus. Aga jõudsin järeldusele, et siiski oli, sest rong oli sõitnud ilma rööbasteta. Prügikastis oli tulekahju. Viskasin sinna tule kustutamiseks märga rohtu.

Mängisin enne maleturniiri algust üksi kaarte. Mul ei seisnud kaardimängude reeglid hästi meeles, aga bismarcki ma mäletasin. Mängisin bismarcki elementi trumbita võtmist. Arvasin, et kaardimäng aitab ka malemänguks valmistuda, sest see teravdab tähelepanu. Mängisin selle kaardipakiga esimest korda, aga kaardid hakkasid juba kuluma. Üks pealt vaatama tulnud inimene ütles siiski, et need on täiesti uued kaardid. Kuna ma ei pidanud esimeses voorus mängima, läksin turniirile teiseks vooruks. Vaatasin pealt Anto mängu. Üks väike vene poiss tuli ja rääkis anekdoodi. Anto muigas, sest eestlaste jaoks tundusid võõrkeelsed anekdoodid naljakamad kui eestikeelsed. Mulle ütles Anto, et mina ei osanud õigeks kellaks kohale tulla. Vastasin, et aga Anto ühte asja üldse ei tea. Anto hakkas naerma ja ütles, et seda ta jah ei tea.

0 vastukaja: