kolmapäev, juuli 29, 2009

Kõike pole lugenud

Võrguleheküljel jooksid sekundid, kui kaua külastaja seal on viibinud. Küsisin, kas külastuse pikkust saab siis mõõta. Klaus vastas, et kui külastada Eesti lehekülge, siis Eesti süsteemiga saab. Pille ütles, et ta ei saa koodist aru. Soovitasin, et ta kirjutaks oma koodi, siis hakkab saama. Lisasin, et uuemate programmidega on kodulehekülje tegemine küll liiga lihtsaks tehtud, nii et koodi ei saa selgeks. Klaus küsis mult järjest nelja raamatu kohta, kas ma olen neid lugenud. Esimese kohta vastasin, et olen, järgmiste kohta, et ei ole, sest need olid Potteri raamatud. Kuna Klaus igaühe kohta eraldi küsis, siis ütlesin, et tal ei ole üldistamisoskust. Esimesena nimetatud raamatu kohta küsisin üle, mis raamat see oli. Algul mulle tundus, et jutt käis "Nils Holgerssonist", aga nüüd selgus, et veel ühest Potteri raamatust, mistõttu pidin ütlema, et seda ma ka siiski lugenud ei ole. Ütlesin, et mina loen vanemaid raamatuid. Ma ei pea õigeks ainult jooksva aasta raamatute lugemist.

0 vastukaja: