neljapäev, september 08, 2011

Elu läheb ülesmäge

Eile alanud selja paranemine jätkus ka täna. Eile sain teha liikumisharjutusi, mida üleeile ei saanud, täna selliseid, mida eile ei saanud. Kõiki ma ei julgenud veel proovida, sest valu päris kadunud ei ole. Ema arvas, et need valud võisid tulla sellest, et käisin vihmaga väljas. Mul tuli meelde, et üks päev ta tõesti küsis, kas mul riided märjaks ei saanud, aga sellele vastasin, et rohkem said altpoolt märjaks. Vihma ennast ma ei mäleta. Suvel räägiti, et kõige rohkem sademeid on Eestis augustis. Võibolla see tuleb sellest, et langeb kastet. Kui sademeid mõõdetakse millimeetrites, siis soojema ilmaga peaks sama sademete mass andma rohkem millimeetreid, sest vesi paisub. Aga tegelikult ma ei tea ka, kuidas neid millimeetreid mõõdetakse, et nad ära ei auraks. Eile vaatasin järele, et kinglooma pikkus on 0,3 millimeetrit ja amööbil 0,5. Mul tekkis kahtlus, et äkki on kingloom ja amööb üks ja sama, aga see tundus olevat valeoletus. Siiski tundub mulle, et bioloogiaõpikus võis mingi loom olla teise nime all kui ma varem teadsin. Mul on blogil loomade rubriik, aga ei ole taimede oma. Sissekande "Mälestusi istutamisest" panin rubriiki mälestused, "Asparaaguse agoonia" rubriiki päev. Isa on soovitanud mul minna botaanika aeda pildistama, mida ma pole teinud. Ajalehest lugesin, et seal elab lind, kes inimesi ründab. Teised sellised linnud on kirjanduse maja õuel, kus neid on rohkem kui üks. Kas nad sel suvel ka ründasid, selle kohta mul ei ole vist kogemust, sest suvel jäid saunad ära. Sügisel üks kord on toimunud, aga siis olime seal ainult kahekesi. Mina jõudsin kohale teisena ja ka saunaruumist lahkusin teisena. Majast endast lahkusin siiski esimesena. Esimesel septembril läksin ma varem maletrenni, kui ma ka enam selle õpilane ei olnud. Aga uue treeneri ajal ma pole enam niisama sealt läbi astunud. Uus treener on minust noorem, aga trenni õpilane sai tast minust varem. Kui suvel seal ruumis üks kiirturniir toimus, siis nimetati ruumi endiselt vana treeneri järgi. Õigemini toimus kaks turniiri järjest, aga ühe ajal ma olin maal. Maal käies sai mul fotoaparaadi aku tühjaks. Eile sai teist korda. Lugesin õpetusest, et laadimine kestab kolm tundi. Ma pole päris kindel, kas ma esimesel tühjakssaamisel laadisin lõpuni. Tol korral ma veel õpetust ei lugenud. Üks õpetus on sees ka aparaadil endal ja sellega olin tutvunud, aga see on lühem. Täna valitud kirjutamisžanr on selline, mille sissekandeid ei sobi lühendada. Vähemalt mitte keskelt. Algusest või lõpust osa maha lõigata oleks enne võimalik.

0 vastukaja: