pühapäev, september 25, 2011

Vanade paberite sorteerimise päev






Täna kogunesime vendadega oma vanu Peedu kirjanike suvilast päästetud pabereid sorteerima. Põhiliselt oli tegemist joonistustega ja natuke oli ka kirjutatud teksti. Minu pabereid väga palju hulgas ei olnud, sest tähtsamad olin juba varem Peedult Tartusse toonud. Nendest, mis olid säilinud, tundsime nii mina ise kui ka teised kohe joonistamisstiili ja käekirja järgi ära, et need olid minu omad. Teiste paberitega oli natuke rohkem arutamist, mis on kelle oma, aga üldiselt oli teiste puhul ka aru saada. Paljudel joonistusvihikutel oli nimi peale kirjutatud. Kõige rohkem oli Hennu vihikuid. Võibolla tänu sellele ta maastikuarhitektuuri õppima läkski. Ma pole küll kindel, et kõik Hennu nimega asjad oleks Hennu omad, sest kodus on mul sahtlites ka selliseid asju, millele on küll Henn peale kirjutatud, aga mis tegelikult on minu omad.

Joosep ütles mulle täna: "Ma olen remondimees." Ja jätkas paljast seina näidates: "Seda juhet ei tohi puutuda, muidu läheme siit toast üldse ära."

0 vastukaja: