pühapäev, september 11, 2011

Tumedate jõudude nägu

Märkasin, et Facebooki parooliga ei ole ma viimastel päevadel loginud sisse Facebooki, vaid mingisse muusse kohta. See teine koht oli vanade roomlaste teemaline foorum. Minu Facebooki konto oli millegi eest karistuseks kustutatud. Arvatavasti selle eest, et ma kirjutasin seal sageli. Tumedatele jõududele võis aktiivne inimene ohtlik tunduda. Mulle hakkas tunduma, et sõna face viitab sellele, et see keskkond kuulub tumedatele jõududele, kes varjavad maskiga oma tõelist nägu. Mõtlesin, et kui üks konto kustutati sealt ära, siis teen uue. Uue konto kontaktideks kutsun samad inimesed, kes olid eelmises nimekirjas, sest mul on kõik meeles. Või seekord saadan siiski vähem kutseid - neile, kes ühelegi minu sissekandele reageerinud ei ole, ma uut kutset ei saada.

0 vastukaja: