pühapäev, september 25, 2011

Nupu tugi

Mõtlesin, et mängin maleturniiri ja kabeturniiri korraga, nii et ühes voorus mängin malet ja teises kabet. See oleks minu esimene kabeturniir, aga saaksin pooled punktid. Pärast seda ma enam nii väga ei imestaks, kuidas teised esimest korda malet mängima tulles hea tulemuse saavad. Aga võibolla siiski kahte turniiri korraga mängides veniksid nad pikemaks. Artur tegi koolilaua ümber kukerpalli, minnes selle alt läbi. Kartsin, et laud võib ümber minna. Lõpuks ta läkski, aga Artur kannatada ei saanud. Vaatasin seisu oma viimati lõppenud malepartiist. Olin selle kaotanud. Olin pärast mängu vastasele öelnud, et mul oli seis juba enne lõppu läbi. Aga nüüd vaatasin, et ma oleks ise nurgas vastase kuningale matirünnakut alustada saanud. Nuppe tõstes ei saanud ma ühte käiku teha, sest nupp vajus ümber. Proovisin mitu korda, kuni lõpuks loobusin. Panin malelaua kõrgele keset tuba asuva kandilise samba otsa. Sinna panin ka valge plastmassraamiga prillid. Varsti mõtlesin, et oleks võinud siiski panna nupu uuele väljale toe abil, siis oleks ta püsima jäänud. Malelaud ja prillid olid poe omad. Kui nad olid samba otsas, siis müüjad seda ei teadnud ja ei saanud neid müia. Pood oli sama ruum, kus oli meie magamistuba. Öösel magasime ja päeval tegeleti seal müümisega. Vahe ärkasime hommikul nii hilja, et müümine oli juba pihta hakanud. Imestasin, et müügil on alati see kaup, mida parajasti vaja läheb. Millalgi pidime laagrist ära sõitma. Tahtsin küsida, kas see päev on juba kätte jõudnud.

0 vastukaja: