pühapäev, mai 06, 2012

Mänguhinded

Vaatasin oma vana kladet. Olin sinna kirjutanud lehekülgede viisi mänguhindeid. Ilmselt sellepärast ma nii palju hindeid unes nägingi. Tegelikult ei pandud koolis vist veerandi jooksul nii palju hindeid nagu mina olin mänguhindeid kirjutanud.

*
Mul oli ekraanil lahti nimekiri, kes on minu blogi külastanud. Üks mees nägi seda pealt ja küsis, mida see tähendab. Nimekirjas olid esikohal nimed. Kõige rohkem külastusi oli teinud Paddar. Tema külastuste arv oli 80. Toomas viskas palli aknast välja ja see tuli tagasi tuua. Soovitasin, et pärast seda võiks panna palli mänguasjade kasti. Või parem sinna mitte, sest pall on tolmune, aga mänguasjade kastist panevad väiksed lapsed asju suhu. Palli võib panna kappi. Sõitsin jalgrattaga. Jõudsin Anne tänava hooviväravani. Selle läbimiseks tuli isegi kõndides natuke kummardada, jalgratta seljas olin ma veel kõrgemal. Püüdsin kummardamisega sealt läbi mahtuda, aga pea läks vastu. Seetõttu ronisin jalgratta seljast maha. Värav ise oli ka väiksemaks läinud. Aga siis seal avanes uks.

0 vastukaja: