teisipäev, mai 15, 2012

Rektorite nimekiri

Koostasin ühele võrgulehele ülikooli rektorite nimekirja. Panin kirja kõik senised rektorid ja järgmiseks kirjutasin enda nime. Ütlesin isale, et nime järgi paistab, et isegi üks klubi nõrgemaid naismaletajaid on olnud rektor. Isa ütles, et rektorite kooliklasse ei olnud vaja nimetada. Vastasin, et kui rektor on pärit võõrast koolist, siis mitte, aga kui ta on oma koolist, siis on see huvitav. Meie koolist oli pärit hulk rektoreid. Seda, et ma enda nime ka kirja panin, ei hakanud ma isale näitama. Mõtlesin, et nüüd mõeldaksegi, et ma tahan ise ka rektoriks saada. Tegelikult ma ei tahtnud ja ei pidanud ennast sellele kohale sobivaks. Kuigi kui teised selle tööga hakkama said, oleks võibolla mina ka saanud.

*
Vaatasin oma koduleheküljele. Seal olid juba teist korda häkkerid muudatusi teinud. Minu fotod olid ära kustutatud ja esikohal olnud lillefoto asemele oli pandud kommunistlik pilt, mida olin varem näinud Oudekki koduleheküljel. Lingid alalehtedele olid osalt ristiga maha tõmmatud. Üks ristiga maha tõmmatud pealkiri oli lisaks muudetud, selleks oli pandud "Isamaaliit". Alustasin kodulehekülje korda tegemist sellest, et muutsin parooli ära, see pidi võibolla häkkerid edaspidi eemale hoidma. Hakkasin blogi kaudu kodulehekülge tagasi parandama. Kahe lehekülje osa vahejoone kohta ütles arvuti, et seda ei saa tagasi panna, mistõttu sellest loobusin. Vahejooni küll pakuti, aga teistsuguseid. Ma ei viitsinud kõiki tekste läbi lugeda, nii et mõni asi jäi võibolla tagasi parandamata ka. Mõtlesin kirjutada feisbukki, et ma ei vaata enam kunagi ühtegi muusikavideot, sest häkkerid on need viirustega nakatanud.

0 vastukaja: