kolmapäev, mai 30, 2012

Vene male

Olime poes. Läksin riiuli teise otsa ema juurde. Emal oli kaasas väike tita. Ema küsis, kus lapse lutt on. Ma teadsin, et riiuli sealpoolses osas, kust ma tulin, on kaks lutti. Läksin sinna tagasi. Kandideerisin Riigikokku. Minu toetus oli 11%. Ütlesin, et toetus on olematu, sest see võib kaduda. Aga arvatavasti oleksin siiski Riigikokku sisse saanud. Mõned valisid mind võibolla sellepärast, et ajasid isaga segi, kuna nad ei mäletanud, mis on isa eesnimi. Aga leidsin, et kui nad isa toetavad, siis nad peavadki mind ka valima, kuna ma olin kogu aeg isaga koostööd teinud. Kandideerisin roheliste nimekirjas. Klaus tundis roheliste parteid hästi, aga oli sellest eemaldunud. Mõtlesin, et Riigikokku saades võtan ta enda nõunikuks. Koju jõudes läksin postkastist posti võtma. Seal oli kiri Helinalt. Ema oli hiljuti öelnud, et Helina mulle enam ei kirjuta, aga mina olin kirju edasi saatnud ja nüüd ta oli minu hiljutisele paberkirjale vastanud. Enne ümbriku avamist tegin oletusi, mis seal kirjas võib olla. Helina kirjutas kirjanikust, kes oli kolm korda abielus. Ja kirja lõpus teatas, et leidis luti üles.

*
Mängisin Tartu meistrivõistlustel. Uusi turniiril oli mul reiting kõvasti alla läinud, aga nüüd sain palju punkte. Esimeses voorus kaotasin ja ülejäänud kuus mängu võitsin. Aga esikohta ma ei saanud, sest öeldi, et selle sai üks teine osavõtja. Nähtavasti sain siis teise koha. Tegelikult olin kaotanud kaks mängu. Kolmandas voorus kaotasin Ojastele. Aga see mäng oli selline, et Ojaste ütles pärast lõppu, et ühelgi käigul ei saanud aru, kummal rohkem nuppe on. Mina mängu ajal naersin. Nüüd ütles Ojaste, et mul läheb veel üles tagasi. Vastasin, et ma loodan, et mul läheb isegi uude rekordkõrgusesse - reiting. Ojaste ütles, et Merilo tahab Vene malet taastada. Küsisin, mis asi see on. Oletasin, et see on mingite eriliste reeglitega mäng. Ojaste seletas, et Vene male on see, kuidas mängitakse raamatus "Crystal Estonia". Merilo arvates olevat see Lõuna-Eesti male kõige parem periood.

0 vastukaja: