laupäev, juuli 28, 2012

Kujutluspildid

Pildistasin voodit, aga fotole jäi kaks voodit. Igal pildistamisel jäi fotole rohkem asju kui eeldada võis. Ütlesin, et ma tean, fotoaparaat jäädvustab lisaks valguskiirtele ka elektromagnetlaineid, mis edastavad pildistaja peas tekkivaid kujutluspilte. Valgus ja kujutlused levisid mõlemad elektromagnetlainetena, erinevat liiki. Minu tehtud fotodele jäi üllatavaid objekte rohkem kui kellelgi teisel, sest minu peas oli kõige rohkem kujutluspilte.

*
Tänaseks oli kästud üks raamat läbi lugeda, aga olin seda teha unustanud. Nüüd käskis õpetaja selle raamatu kohta joonistada. Mõtlesin, et kui tegemist oli lasteraamatuga, siis olid selle tegelasteks lapsed ja joonistada tuleb neid. Õpetaja ei saanud minu pildi järgi aru, et ma pole raamatut lugenud.

*
Rääkisin, kuidas ma olin loogika järgi joonistades õpetaja ära petnud, nagu ma oleks raamatut lugenud. Õppida anti nii palju, et kõike ei jõudnud. Tahtsin päevikust vaadata, mis järgmiseks koolipäevaks õppida on antud. Päevikud olid ühes virnas ja ma ei leidnud nende hulgast, milline on selle õppeaasta oma. Vaatasin kõik läbi, aga ei leidnud. Ühes päevikus jätkusid sissekanded juulikuuni, kui enam tunde ei olnud.

0 vastukaja: