reede, aprill 10, 2020

Aardla tänava maleklubi

1. Tartu maleklubi viimased oma ruumid olid Aardla tänaval, pidev kolimine oli minu teada seotud üürivõlgadega.
2. Aardla tänaval käidi mängimas aasta 2000 esimesel poolel, võibolla ka aasta 1999 lõpus, minu bakalaureuseõppe viimasel õppeaastal.
3. Kohalkäijaid oli vähem kui varasematel aadressidel, üks põhjus võis olla kaugus kesklinnast, teine vähene reklaam.
4. Minu jaoks oli omaette elamus pikk jalgsiteekond üle pika Sõpruse silla kodust klubisse ja tagasi.
5. Klubi esimees oli surmahaige ja mul kujunes aasta 2000 samuti elu seni halvima tervisega aastaks.
6. Ma ei mäleta, et seal ruumides ühtegi turniiri oleks läbi viidud, mängiti üks ühe vastu.
7. Välja ilmus üks uus mängija, kes oli vist sama, kes hiljem jäi meelde Partsi nime ja näo järgi.
8. Uus mängija küsis klubi esimees Raudsepalt, mitmes järk tal on, millele meistrikandidaadist Raudsepp vastas, et tal polegi järku, ta on rahvamängija.
9. Kass rääkis mulle ühel päeval, et malekella ei tohi lõpuni üles keerata, see kiilub vedru kinni, aga Abram ütles talle selle peale, et ära aja.
10. Ma ei käinud haiguse tõttu lõpuni kohal ja uuesti minnes oli klubi suletud esimehe haiguse tõttu.

0 vastukaja: