kolmapäev, aprill 29, 2020

Uus number

Sain kätte ajalooajakirja uue numbri. Olin saatnud ajakirjale mitu kaastööd korraga. Nüüd oli värskes numbris avaldatud üks isa kaastöö ja tervelt kaks minu kaastööd. Koos varasemate kaastöödega läks minult avaldatute arv juba suureks. See võis olla pettumus nendele, kes väitsid, et ma pole ajaloolane. Olin kasutanud ühe oma kaastöö alapealkirjas sõna "ajaloost". Toimetus oli selle asendanud kõlalt sarnase sõnaga "ajaloolist". See pidi võibolla vabandama minu kaastöö madalat kvaliteeti. Või peeti minu uue kaastöö kvaliteeti just vanadest kõrgemaks, sest varem oli mind avaldatud arvustuste rubriigis ja nüüd põhiosas. Minu avaldamise põhjus võis olla, et toimetaja pidas isast lugu.

*
Läksin raamatukokku. Valvelauas uuriti minu kotti. Küsiti, kas ma tõlkisin need raamatud ära, mille ma täna tagasi toon. Vastasin jah. Öeldi, et siis ma saan kirja üle saja uue laenutuse korraga. Küsisin, kuidas nii, varem oli ühe raamatu koju viimine üks laenutus. Vastati, et hiljuti korda muudeti, nüüd annab paksem raamat rohkem laenutusi.

0 vastukaja: