esmaspäev, aprill 06, 2020

Kauge tahvel

Sisenesin klassiruumi. Vaatasin, et ma ei saa istuda uksepoolsesse ritta, sest seal ei jää selja taga istujatega lauda vahele, seepärast istusin keskmisse ritta Kristeri ja Eriku ette. Erik tegi pahast häält, et jälle ma istun nende lähedale. Seepeale tõstsin Eriku enda tagant enda ette.

*
Istusin tunnis. Õpilased pidid lugema tahvlilt lauseid ette. Kui tuli minu kord lugeda, siis ütlesin, et ma vahepeal näen ja vahepeal ei näe. Kui olin ühe lause ette lugenud, tahtis õpetaja, et ma loeks ka teise. Panin käed silmade ette piluks. Õpetaja ütles, et ma ei paneks käsi silmade ette. Vastasin, et ma läbi pilu näen paremini. Lugesin ette lause märtsikuust ja päiksest. Õpetaja ütles, et midagi sellist kirjas ei ole. Nüüd nägin ka ise teistsugust lauset.

0 vastukaja: