teisipäev, aprill 07, 2020

Ajalehtede puudused

Saabus hilinemisega uus malelehe number. Selgus hilinemise põhjus, et see number oli uue nimega ja eelmistest mahukam. Mõtlesin, et tahan selle alles hoida, kuigi see võtab palju ruumi. Vast mahub sahtlisse ära.

*
Lugesin "Postimeest". Seal oli avaldatud minu kirjutatud arvustus ja lisaks arvustus minu raamatu kohta. Aga ma ei mäletanud, et ma oleks sellist raamatut kirjutanud. Arvustaja oli autorite nimed segi ajanud. Siis nägin, et ei olegi öeldud, et see oleks minu kirjutatud, minu nimi ei esine pealkirjas, vaid alapealkirjas. Algul olin näinud valesti, sest olin hakanud lugema eeldusega, et ajalehes on viga.

*
Lugesin ajalehte, kuigi seal oli paljaste inimeste pilt ja ma polnud üksi. Võis jääda mulje, et ma vaatan seda pilti, tegelikult lugesin teksti.

0 vastukaja: