teisipäev, aprill 14, 2020

Kaunase puiestee maleklubi

1. Kaunase puiestee maleklubiks nimetan selles sissekandes päevakeskus Kalda male-kabe ringi, mis on käinud koos pensionäride päevakeskuses Kaunase puiesteel.
2. Seal hakati malet mängima umbes aastal 2004 või 2005, mina hakkasin kohal käima esimese kutse peale aastal 2008.
3. Maleturniire on enamasti läbi viinud Peebo.
4. Ta on lubanud osaleda ka noortel ja tervetel, aga mõnel korral on mõni vana inimene selle üle nurisenud.
5. Varem oli mul kindlasti õigus osaleda, sest mulle maksti pensioni, hiljem nimetati see ümber töövõime toetuseks.
6. Osavõtjate arvud on turniiridel olnud suhteliselt suured, mille eest Peebo on hoolitsenud iganädalaste telefonisõnumite saatmisega.
7. Mulle on meeldinud, et mõtlemisaega on selle klubi nädalaturniiridel antud tavaliselt 15, mitte 10 või 5 minutit.
8. Olen selle klubi ruumides saanud ühe puhta esikoha, ühe esikoha jagamise ja lugematul arvul väiksemaid kohaauhindu.
9. Algul käisin kohal iga nädal, hiljem hakkasin turniire vahele jätma, seades eesmärgiks osaleda kord kuus.
10. Klubi tegevus katkestati seoses eriolukorra väljakuulutamisega.

0 vastukaja: