esmaspäev, aprill 13, 2020

Werneri maleklubi

1. Werneri kohvik oli ajalooliselt vana malemängukoht, kus umbes 21. sajandi alguses uuesti mängima hakati.
2. Kass vist rääkis mulle ühel korral, et on olemas Werneri maleklubi, mille liikmed saavad kohvikult kohvi odavamalt.
3. Astusin vahel kohvikusse male pärast sisse, aga ei ostnud sealt ühelgi korral midagi söödavat ega joodavat.
4. Ma ei mänginud seal rohkem turniire kui 2002. a. Tartu meistrivõistlusi, kus tulin ringsüsteemis turniiril teist korda linna seitsmendaks.
5. Ühe vooru ajal tekkis kohviku töötaja ning mängijate vahel tüli, kui töötaja tahtis kohviku sulgeda, et bussi peale jõuda, aga malereeglite järgi ei saanud mängu katkestada.
6. Ühel korral vaatasin kohvikus pealt kiir- või välkturniiri esimest vooru, kui Kullamaa jättis Peebole viguri ette ja hakkas koledate sõnadega rääkima.
7. Ühel korral astusin kohvikusse, kui üks mängija kandis välkpartii ajal peast ette Gustav Suitsu luuletust.
8. Ühel korral arvasin, et maletajate lauda võib istuda, aga üks maletaja küsis mult, kas ma olen nuhk, ta olevat mul kuuldeaparaati näinud.
9. Aastal 2003 või 2004 käisin ühe korra Vihmandi telefonikõne peale temaga ühes teises Tartu söögiasutuses välku mängimas.
10. Hiljem lugesin Raidvälja soovitusel läbi romaani "Elu aseaine", kus on juttu Werneri vanemast maleajaloost.

0 vastukaja: