laupäev, aprill 04, 2020

Klikkimispõhimõtted

Ma arvasin varem, et blogikataloogis lähevad pealkirjad vasakust tulbast paremasse ainult suurema klikkide arvu alusel. Aga viimasel ajal olen vaadanud, et kui sissekandes on vähe lauseid, siis see ei lähe paremasse tulpa ka suure klikkide arvu korral. Mul on süsteem, et paremast tulbast võin ma lugeda küll pealkirju, aga neid klikin ainult vasakust tulbast, kus mind ei mõjuta teiste arvamus, vaid kellaaeg. Kui mõni blogi kuulub parajasti põhilektüüri hulka, siis sinna lähen otse. Kui feisbukki peaksin sattuma ja keegi peaks seal oma blogile lingi andma, siis olen klikkinud ka neid ja laikinud suurema tõenäosusega kui otse feisbukki kirjutatud asju. Seevastu kui keegi annab lingi tekstile, mis ei ole ta enda kirjutatud, siis jätan suurema tõenäosusega klikkimata. Kui väidetakse, et feisbuki kontaktid on sõbrad, siis võõra ajakirjaniku sõber ma vast ikka ei ole. Tavaliselt klikitakse rohkem sensatsioonilisemaid pealkirju, aga ma eelistan klikkida vastupidi rahulikumaid. Ajalehtedes võin eelistada küll ka suurematest ohtudest rääkivaid, kui tundub, et on veel midagi uut teada saada.

0 vastukaja: