neljapäev, aprill 09, 2020

Aleksandri tänava maleklubi

1. Aleksandri tänaval asus Tartu maleklubi umbes aastatel 1998-1999, see kattus umbes minu ülikooli kolmanda ja neljanda õppeaastaga.
2. Aasta 1998 Tartu meistrivõistluste eelsel koosolekul hääletasin põhimõtte pärast selle poolt, et tuleks võimalikult pikk ringsüsteemis turniir, kuigi see tähendas, et jäin ise reitingu alusel kõrvale.
3. Turniiril mängitud partiide protokollid olid klubis hoiul, neid ma uurisin, et järgmise aasta valikturniiriks valmistuda.
4. Järgmine aasta 1999 peeti Tartu meistrivõistlused siiski ilma valikturniirita, sest osavõtta soovijaid oli vaid 10.
5. Sain turniiril 7. koha, millega olin rahul, sest see oli parem kui aastal 1995 umbes 24 osavõtja hulgas saadud 10. koht, lisaks tõusis nüüd reiting varasemast kõrgemale.
6. Avangus või keskmängus saadud seisude poolest oleks minu koht võinud olla ka kõrgem, realiseerimist oskasin vähem.
7. Selle klubi ruumides peeti ka Uusi mälestusturniir, kus ma tulevase suurmeistri Kanepi vastu hea seisu maha mängisin.
8. Klubis peeti ka pühapäevaseid välk- või kiirturniire.
9. Üks kohal käiv mängija pani enne mängude algust lauale isiklikud malenupud, mida oli raske liigutada.
10. Ta põhjendas seda sellega, et kogu maailm mängivat raskete nuppudega.

0 vastukaja: