esmaspäev, aprill 06, 2020

Maletrenn

1. Pidasin ennast maletrenni õpilaseks aastatel 1990-1995, aga lõputunnistuse sain üllatusena veel 1996.
2. Trenn toimus Tartu Laste ja Noorte Spordikoolis, kus maletajate käsutuses oli kaks klassiruumi, aga minu treeningud toimusid tavaliselt ainult esimeses ruumis.
3. Treener oli kogu selle aja jooksul Rei, aga erinevatel ajahetkedel oli ametis lisaks ka kaks noort treenerit.
4. Trennis mängiti välkturniire, kiirturniire, pikki turniire, lahendati maleülesandeid, tehti käikude ära arvamise võistlust, analüüsiti koos treeneriga oma partiisid, mängiti maleautomaatidega, loeti ja konspekteeriti maleraamatuid ja maleajakirju ning aeti juttu.
5. Pikkadest turniiridest osad olid järguturniirid, mis kippusid jääma lõpule viimata, sest osadest vastasepaaridest kumbki ei nõudnud, et vastane temaga mängiks.
6. Trenni minnes ei olnud mul järku, varsti anti kolmas järk neljandat vahele jättes, hiljem olin teine, viimasel aastal täitsin enda arvates esimese järgu normi, millest kõrgemat ma pole enam saanud.
7. Treener kiitis mind ka siis, kui ma kaotasin.
8. Maletrennis käisid peale minu ka kolm minu venda, neljas viibis ühel aastal koos trennis käiva vennaga spordilaagris, õde maletrenni ei tulnud, aga on mänginud kodus maleõpetajat.
9. Koos trennikaaslastega olin suvel spordilaagris aastatel 1990 ja 1994, vahepealsetel aastatel laagrit ei toimunud, sest kaevud olevat sõnnikut täis lastud.
10. Olen viibinud maleklassi ruumides ka siis, kui ma selle õpilane enam ei ole.

0 vastukaja: