esmaspäev, aprill 13, 2020

Halb õpetaja

Räägiti, et nendel, kes saavad spordivõistlustel medali, läheb hästi, aga nendel, kes tulevad seitsmendaks, halvasti, sest siis nad proovivad veel 15 aastat medalit võita, aga tulevad iga kord seitsmendaks.

*
Algas loeng. Hakkasin konspekteerima. Ma ei jõudnud kõike kirja panna, seetõttu panin ainult numbritega laused, mis iseenesest meelde ei jäänud. Krister kõndis minu laua kõrvale, vaatas minu konspekti ja ütles, et mul on konspektis viga. Ma ei hakanud seda parandama, kui olin juba nii kirja pannud. Meil oli uus halb õpetaja. Ta ütles, et kõik annaksid oma pastakad tema kätte. Juhtisin tähelepanu, et tema jutus on vastuolu, sest enne oli ta käskinud meil kodus pastakaga kodust tööd teha. Üks tüdruk rääkis, et tema vanemad on öelnud, et kui ta selle õpetaja tunnist katuse kaudu põgeneb, kukub ta surnuks, aga et nii halva õpetaja tunnist põgenemine on põhjendatud. Mitmed hakkasidki põgenema.

0 vastukaja: