reede, aprill 10, 2020

Stereoheli

Ütlesin, et ma tegelen mõtlemisega. Üks mees vastas, et sõnamäng ei ole mõtlemine. Mina rääkisin, et ma olen kokku lugenud, et pikas males jõuab ühel käigul mõelda viis mõtet, kiirmales kaks ja välgus ühe. Peebo oli ühel korral rääkinud, et kiirpartiis jõuab kaks asja välja mõelda, olin aru saanud, et kaks suuremat mõtet kogu mängu jooksul, aga võibolla ta mõtles ka, et kaks mõtet käigul.

*
Olime külas. Panin raadio mängima ja kõrvaklapid selle kuulamiseks pähe, öeldes, et ma tahan kuulata, kas ühes laulus on stereoheli. Tuli sama laul, millest ma olin kodus makilt arvanud stereoheli kuulvat, nüüd kuulsin selgelt, et sellel laulul on tõesti stereoheli. Kodus oli makil stereoheli nupp rikkis, aga siin oli raadio korras. Järgmine laul oli samuti selline, mis mul kodus lindil oli. Mulle tuli meelde, et on hoiatatud, et kõrvaklappide tarvitamine on kõrvadele kahjulik. Üks laps raputas söödava asja peale mittesöödavat puru. Tahtsin teda keelata, aga siis vaatasin, et tegelikult pole kumbki asi söödav. Perenaine tahtis, et me koju läheksime, sest ta pani oma väiksemat last magama, aga minu vennad ei tahtnud koju minna.

0 vastukaja: