esmaspäev, aprill 20, 2020

Bussipeatusest poodi

Üks poiss töötas minu alluvuses, kuigi mul polnud eriti raha talle palga maksmiseks.

*
Mõtlesin, et maalimine on minu jaoks rituaalne tegevus, jätkan sellega ka siis, kui pilte kellelegi ei näita. Läksin bussipeatusesse. Seal kohtusin ühe mehega, kes oli mind ükskord näinud. Ta näitas mulle nüüd, et eemalt paistavad kõrged uued majad. Vaatasin, et need majad paiknevad nii tihedalt, et nende ümber ei ole ruumi. Minu juurde tuli kaks naist. Üks neist pani mulle käe kaenla alla, et mind ühte poodi vedada. Üks naine ei olnud parem kui teine, aga kui üks mind juba vedama hakkas, siis läksin kaasa temaga. Mõtlesin, et ma ei kirjuta kõiki unenägusid üles, sest ärkvel olles on mul kindlamad põhimõtted kui unenägudes. Pood oli väike ja oli küsimus, kuidas kõik sinna korraga sisse mahuvad.

0 vastukaja: