reede, aprill 05, 2024

Ainult malest

Mängisin malet. Vastane tegi ühel hetkel kiireid liigutusi. Ta lootis, et kui liigutused on kiired, siis ma ei saa neist aru, aga ma nägin laua pealt, et ta oli liigutanud rohkem kui ühte nuppu korraga.

*
Liitusin feisbuki male grupiga. Alustuseks kustutasin grupi liikmete hulgast need, kes tundusid olevat seal varjunime all. Siis läksin grupi ülemale T. Tiislerile seda ütlema. Mind nähes hakkas ta rääkima, et ma riputan malediagramme üles, aga ma võiks juurde kirjutada, mida diagrammseisus teha tuleb. Ma polnud nõus, sest kui öelda mingi seisu hinnang, siis see võib valeks osutuda. Diagrammi vaataja peaks ise mõtlema, mida selles seisus teha saab. Ütlesin nüüd, et ma kustutasin grupi liikmete nimekirjast inimesi, aga ma vast rohkem nii ei tee.

0 vastukaja: