laupäev, aprill 06, 2024

Introvertsus

Minu küsimus lõppenud päeva unenägude kohta: "Kas need on ekstraverdi või introverdi unenäod: /.../"

Minu vastus: "Ma pean ennast introverdiks ja seda näitavad ka testide tulemused. See peaks paistma välja ka nendest unenägudest, kui peategelase eelistatud suhtlusvormideks on malenuppude tõstmine ja interneti vahendus."

Tehisintellekti vastus: "Need unenäod näivad olevat introverdi omad, kuna need keskenduvad rohkem isiklikele mõtetele ja tegevustele ning enesega suhtlemisele. Introverdid naudivad tavaliselt rahulikke ja sügavaid mõtteid ning eelistavad sageli individuaalseid tegevusi suhtlemisele teistega."

Minu kommentaar: "Introverdi sõna vanemas ja uuemas tähenduses võivad erineda. Uuemas tähenduses introvert on see, kellel on vähem positiivseid emotsioone, kuigi mitte tingimata rohkem negatiivseid. Vanemas tähenduses introvert oli sissepoole pööratud inimene. Aga siit ma leian introvertsust nii uues kui ka vanas tähenduses, eriti uues, sest suhtlemist on küll mainitud, aga ühtegi positiivsete emotsioonide nimetust ei esine."

0 vastukaja: