kolmapäev, aprill 24, 2024

Terviseasjad

Oli kirjutatud ennustus minu edasise elu kohta. Mustlaste ennustusi ma polnud tahtnud, aga praegu oli tegemist teadusliku ennustusega. Mõtlesin, et seda ma loen, siis ma tean, millega arvestada. Kirjutati, et elu järgmisel aastakümnel osa minu ajust amputeeritakse, aga pärast seda jätkub elu veel mõned aastakümned.

*
Lõppes arsti vastuvõtt ja nüüd tuli teises ruumis ühele mehele selle eest raha maksta. Enne mind maksis üks naine. Kui järjekord minuni jõudis, vaatas mees kella, et võrrelda, kas mul läks arsti juures sama kaua kui tavaliselt. Ulatasin oma ID-kaardi. Mees sisestas selle arvutisse. Ta ütles, et arvutil tekkis tõrge. Ta arvas, et see on tema arvuti viga, aga minu meelest võis asi olla selles, et ma ei ulatanud kõige uuemat ID-kaarti, vaid ükskõik millise.

0 vastukaja: