laupäev, aprill 27, 2024

Uurimistöö kommentaar

Otsisin entsüklopeediast märksõna Hollandi revolutsiooni kohta. Reas oli mitu Hollandist rääkivat artiklit. See, millele mul pilk langes, oli liiga hilise sajandi kohta. Sellele eelnev artikkel oli üks sajand varasema aja kohta ja tundus õige olevat.

*
Viimistlesin oma uurimistööd. Kati P. tuli ja vaatas seda. Mul oli kirjas lause, kus oli kasutatud sõna 'bändiefekt'. Kati seletas, et bändiefekt on see, kui kõik inimesed on väsinud, aga koos muusikat tehes tuleb muusika sellest hoolimata hästi välja. Ma ei saanud enam aru, kumba pidi ma oma lauset mõelnud olen. Ütlesin, et ma muudan selle lause ära. Kati vaidles vastu, et see on hea lause. Mina ütlesin, et ma siis ei muuda, ma märgin Kati juhendajaks. Kati naeris. Tegelikult ma ei kavatsenud teda juhendajaks märkida. Kati läks minema. Pidin oma kaitsmisruumi minema, olin sinna juba veerand tundi hiljaks jäänud. Selle poolest võisin hilineda, et ma polnud ainus kaitsja, aga kui ma polnud algust näinud, siis ma ei teadnud, mida ma oma tööd kaitstes tegema pean.

0 vastukaja: