kolmapäev, aprill 03, 2024

Vähene ettevalmistus

Lähenes Kreeka ajaloo eksam. Ma olin eksamieelsel päeval vähe õppinud, sest olin osalenud maleturniiril. Muidu vast oskasin midagi rääkida, aga daatumid ei olnud pähe õpitud. Mulle meenus, et üks kursusekaaslane oli ükskord konspekti poolteist korda läbi lugenud ja kahe saanud. Ma olin täna lugenud konspekti veel vähem, ainult ühe korra. Aga mulle meenus, et nendel kordadel, kui ma daatumid pähe õppisin, ei lugenud ma ka konspekti palju kordi, ometi sain viie. Vaatasin, et see loengukursus, mille eksam oli tulemas, oli kestnud kaks aastat. Esimese poole kohta oli vist eksam juba tehtud, aga ma ei mäletanud, kas esimene pool oli Vanad Idamaad või Rooma ajalugu, üks neist oli eraldi loengukursus. Võibolla tuli mul eksam veel aasta edasi lükata.

0 vastukaja: