teisipäev, aprill 09, 2024

Inimesed ja kirjutised

Üks naine tahtis, et ma ühel üritusel laulmisega esineksin. Mulle laulmine ei sobinud. Ma ei hakanud otse keelduma, aga kuulasin pahura näoga ja vaikides. Lõpuks naine lõpetas pealekäimise.

*
Lugesin Sirly raamatu arvustust. Selles öeldi, et Sirlyst on juttu ka minu raamatus "Ajalugu unenägudes", igast raamatu lausest õhkub Sirlyt. Mõtlesin, et see on vale, pooled raamatu unenäod on nähtud ajal, kui ma polnud Sirly olemasolust kuulnudki.

*
Rääkisin nime nimetamata kirjast, mille Helina mulle saatis. Lisasin, et ma ei vastanud sellele kirjale. Isa arvas, et oleks võinud vastata. A. Malts vaidles vastu, et tänapäeval ei ole kiri midagi erilist, neid saadetakse massiliselt. Mõtlesin, et Helina kirjad on küll midagi erilist. Kõndisin mööda koridori teistest eemale ja seejärel roomasin tagasi. Teiste möödumise ajaks tõusin istukile ja panin silmad kinni.

*
Olin raamatukogu uksest sisenemas. Oleksin peaaegu ühe inimesega kokku põrganud. Ta ohkas. Mõtlesin, et ta oleks saanud ise ka kõrvale astuda. Üks inimene kõndis minu taga.

0 vastukaja: