esmaspäev, aprill 08, 2024

Suurvee aeg

Mult küsiti fotosid, kus ma ise peal oleksin. Vastasin, et fotod ei ole selle järgi fotoaparaadist leitavad. Et endaga fotosid leida, oleksin ma pidanud lisama fotodele teemasildid, aga seda ma polnud teinud. Riputasin endast feisbukki fotosid üles. Ka Tõnu riputas minust ühe foto üles. Kui tema riputas, võis laikide arv tulla suurem kui ise riputades. Vaatasin ühte fotot, aga ma polnud enam kindel, et pildil olen mina. Pildilolija võis olla ka naine. Laigid hakkasid tulema. Kristin näitas, et teadetekastis on mingid uued teated, aga ma ei hakanud seda tema nähes avama, vaid logisin feisbukist välja.

*
Kõndisin mööda tänavaid. Praegu oli suurvesi ja natuke vett ulatus ka kõnniteedele. Tahtsin minna üle Võidu silla. Mõtlesin, et praegu on veetase selline, et sillast saab üle, aga see võib hiljem nii palju tõusnud olla, et ei pääse enam tagasi.

0 vastukaja: