reede, aprill 12, 2024

Kapi läbivaatus

Vaatasin oma kappi. Seal oli kommipakk, milles oli veel üks komm. Mulle oli hiljuti kommipakk kingitud, aga mõtlesin, et võibolla see on mõni vana pakk, mis ei ole enam söömiskõlblik. Otsisin pakendi pealt säilivustähtaega. Seda ma ei leidnud, seal oli ainult "parim enne". See oli mõned aastad tagasi möödunud, aga oletasin, et kui lõpptähtaega ei ole, võib kommi ära süia. Ütlesin vennale, et talle ma ei saa anda, sest mul on komme ainult üks. Vend vastas, et talle kingiti hiljuti enda kommipakk. Kuigi olin näinud, et pakis on üks komm, peo peale kallates nende arv kasvas. Mõtlesin, et viskan osa vanu vihikuid ära, et uutele ruumi teha. Hakkasin vihikuid läbi vaatama, et otsustada, millised ära visata. Geograafia kaustiku otsustasin alles jätta, sest see meeldi mulle teistest rohkem. Üks vihik ei olnud minu, vaid klassivenna oma, selle otsustasin alles jätta, sest teiste vihikuid oli mul vähem kui enda omi. Kolmanda vihiku oleks võinud muidu ära visata, aga seal oli lõpus puhtaid lehti, millele oleks saanud veel kirjutada.

0 vastukaja: