laupäev, aprill 06, 2024

Iseloomude nelikjaotus

Minu küsimus tänaste unenägude kohta: "Kas need on sangviiniku, koleeriku, flegmaatiku või melanhooliku unenäod: /.../"

Minu vastus: "Ma sain keskkoolis ja ülikoolis tehtud testide tulemuseks, et ma olen flegmaatik kerge kalduvusega melanhooliku suunas. Ma arvan, et nii võiks öelda ka nende unenägude põhjal – ümberringi toimuv jätab unenäo nägija peaaegu ükskõikseks. Aga olen Jungi raamatust lugenud, et juba tema leidis, et see nelikjaotus näitab vaid välist käitumist, ta pidas vajalikuks täiuslikumat."

Tehisintellekti vastus: "Need unenäod võivad olla melanhooliku unenäod, kuna esineb muret ja südamevalu seotud teemade ning mineviku mälestuste ja kaotusega."

Minu kommentaar: "Kui ma sain varem testi tulemuseks, et ma olen flegmaatik, lugesin täienduseks, et flegmaatikud on suure töövõimega, see teadmine aitas mul vast ülikoolis paremini õppida. Aga tehisintellekt on ka varem minu unenägudest rohkem halba leidnud kui ma ise."

0 vastukaja: