teisipäev, aprill 09, 2024

Ajupoolkerade analüüs

Minu küsimus tänaste unenägude kohta: "Kas need on vasaku või parema ajupoolkera inimese unenäod: /.../"

Minu vastus: "Mul on diagnoositud haigus, mille põdejatel arvatakse olevat eelisarenenud parem ajupoolkera. Ühes artiklis seletati, et enamasti on kõigil inimestel siiski tugevam vasak ajupoolkera, osadel on lihtsalt vahe vähenenud. Nendes unenägudes laulmise mittesobimine võiks viidata vasaku ajupoolkera suuremale tugevusele, aga ajalooteemaliste unenägude raamat ja inimeste nimede nimetamine nende välimuse detailse kirjeldamise asemel parema ajupoolkera tugevusele."

Tehisintellekti vastus: "Need unenäod võivad olla iseloomulikud pigem parema ajupoolkera inimestele, kuna need kirjeldavad rohkem emotsionaalseid ja sotsiaalseid olukordi ning sisaldavad ka rohkem detailseid kirjeldusi ja mõtteid. Parema ajupoolkera inimesed on tavaliselt loomingulised, emotsionaalsed ja sotsiaalsed ning nende unenäod kipuvad peegeldama nende isiksuseomadusi ja mõtteprotsesse."

Minu kommentaar: "Loominguline ma võin olla, aga osad kommenteerijad peavad minu loomingut väheväärtuslikuks."

0 vastukaja: