esmaspäev, detsember 14, 2009

0,2 punkti

Läksin majja, kus toimusid maleturniirid. Vaatasin eelmise korra tabelit, et kas ma tulin esimesse või teise poolde. Paljud tabelisse kantud polnud üldse turniiri mänginud ja nende nimede taga punkte ei olnud. Mina olin saanud 20 punkti. Solovjov oli saanud minust 0,2 punkti rohkem. Peebo ütles, et see on selle eest, et Solovjovil on doktorantuur pooleli. Ma ei mäletanud, kuidas lõppes meie omavaheline mäng, aga ilmselt olin mina võitnud, sest ma mäletasin, kuidas Solovjov mulle mängu lõpul käe sirutas. Ütlesin Heigole, et kui mina magistrantuuris õppisin, siis seda ei küsitud, või kui ma kodus iseseisvalt edasi õpin. Magistrantuuris õppimise eest oleks võinud anda 0,1 punkti. Tänane turniir ei olnud veel alanud. Ütlesin laua taha istudes, et hakkame pihta. Peebo tegi nalja, et hakkame lõpetama. Mõtlesin, et sõnastan loo üles kirjutades, et Solovjov sai 0,2 punkti selle eest, et tal on doktorantuur lõpetamata. Kui oleks originaalsõnastust kasutanud, siis oleks see paistnud kiitusena, aga minu sõnastuses näidati laiskuse eest premeerimisega tekkivat absurdset olukorda.

0 vastukaja: