pühapäev, november 06, 2005

Keefir

Laud kaeti tuppa. Joogiks pandi lauale piima ja õlut, mida ma kumbagi ei joo. Tõin endale köögist keefiripaki. Kui olin klaasi täis kallanud, öeldi, et keefiripakk on ebaesteetiline ja viidi see kööki tagasi. Kui olin klaasi tühjaks joonud, tõin keefiri uuesti tuppa. Kallasin klaasi täis ja panin paki arvutilauale, et see teiste silma all ei oleks. Kui taldrikud said tühjaks, hakati lauda koristama. Ütlesin, et nüüd võib keefiripaki uuesti kööki viia. Seda tehtigi. Üllatuslikult toodi aga lauale järgmine toit. Ütlesin, et kui ma seda teadnud oleksin, ei oleks ma keefiri ära viia soovitanud. Õnneks oli klaasi põhjas veel tilk järel, teine toit ei olnud kuiv ja ma ei jaksanud seda palju võtta.

Keefir küsis: "Kus on piir?" Kui ta oleks küsinud: "Kus on piim?" siis oleks ta olnud keefim.

Kellel on keefiri joomisest vuntsid ees, see on mardisandikandidaat.

1 vastukaja:

Tiiu ütles ...

:-)))))