teisipäev, november 17, 2009

Mõned küsimused

A: Kas te oleksite nõus vastama mõnedele meie küsimustele?
B: Muidugi, sest paljudele küsimustele ma vastata ei taha.
A: Te ei ole vist väga jutukas inimene?
B: Tegelikult ma loen jutte kogu aeg. Tõmban telefoni seinast välja, uksekellale ei reageeri ja loen juturaamatut.
A: Mis on teie lemmikraamat?
B: Lemmikraamat on kindlasti Piibel, aga seda ma pole veel lugenud.
A: Mis raamatut te viimati lugesite?
B: Telefoniraamatut.
A: Siis vahepeal lülitate telefoni ikkagi sisse?
B: Ei, ma just vaatasin telefoniraamatust, kellel kõigil on telefon olemas, ja jätsin seetõttu enda oma sisse lülitamata, et äkki nad muidu helistavad.
A: Kas tänapäeval pole mobiiltelefoni kõigil inimestel?
B: Minul ei ole, muidu saaks mulle igale poole helistada.
A: Läheme nüüd intervjuu teema juurde. Hiljuti oli teil sünnipäev. Mis mõtteid see tekitas?
B: Küsimuste arv läheb juba liiga suureks.
A: Et iga eluaastaga tuleb küsimusi juurde?
B: Parem lõpetame.

0 vastukaja: