teisipäev, november 24, 2009

Vahetatud aparaat

Öeldi, et emakas on tolmukast arenenud.

Ekskursioon sisenes suurde hoonesse. Mina seda hoonet veidi tundsin, enamus inimesi olid täiesti uued. Jäin ühel trepiotsal seisma, mis võis ekskursioonil osalejaid eksitada ja osad neist võisid minna vales suunas. Läksime ekskursioonijuhi järel keldrisse. Seal oli põrandal lahtisest liivast kallak. Ekskursioonijuht ütles, et seal on väike varsisemisoht. Minu arvates oli lahtisel liival alati nii suur varisemisoht, et sealt ei oleks tohtinud minna. Pärast seisime maja ees ja osad olid veel majas. Väljas viibijatele öeldi, et praegu ei tohi sisse minna. Võibolla see tähendas, et seesviibijad olidki liivalõksu jäänud. Paha mees oli võimult tagandatud. Mul ei olnudki meeles, et mitte ainult Nnok ei ole rohelise peaga, vaid ka tema naine. Kirjutasin arvutis programmi. Eeskujuks oli näidis ja tuli kirjutada lihtsalt selle järgi. Aga minu kirjutatud programm ei käivitunud, nii et ümberkirjutuses oli vigu. Üks viga tundus olevat see, et olin ajanud segi võrdusmärgi ja teise sama kujuga kaheosalise märgi. Lootsin lõpuks kõik vead ära parandada. Õppejõud andis minu hieroglüüfide töö tagasi. Ta rääkis, et olen joonistanud hieroglüüfe liiga keeruliselt, niimoodi saavad ainult kirjatundjad aru. Ise kuulus ta kirjatundjate hulka, kuigi polnud hiinlane. Osad hiinlased tundsid temast hieroglüüfe halvemini. Olin joonistanud hieroglüüfe, mis oleks selle maa kujulised, mida nad kujutasid. Õppejõud ütles, et selline kirjutamisviis võtab liiga palju aega, tuleb kirjutada kiiremini. Mina tahtsin maalida aeglaselt ja põhjalikult nagu joonistust. Lahkusime maakohast mööda maanteed bussijaama suunas. Algul ei tulnud kedagi vastu, aga bussijaama lähedal hakkas tulema. Bussijaamas kaebas Klaus, et telefoniautomaat on ära vahetatud, nii et ei saa enam abi kutsuda, vaid kõik kõned lähevad ühele poisile. See poiss oli ilmselt aparaadi ära vahetanud juba varem ja kuulanud pealt kõik kõned, mis Klaus tema kohta rääkis. Kui olime rongis, tuli see poiss meie juurde ja hakkas võimu näitama.

0 vastukaja: