esmaspäev, november 09, 2009

Röövlimets

Tänase "Postimehe" esiküljel oli kaks arvamuslugu. Alumises neist oli öeldud, et eestlased peavad rohkem lapsi sünnitama. Artikkel jätkus ka pöördel, nagu vanaaegsetes "Postimeestes". Tänapäeva lugeja ei pruukinud selle peale tulla, et pöördelt järge otsida. Seoses nende artiklitega jäid selles numbris toimetusepoolsed juhtkirjad ära. Euroopa Liit nõudis Eestilt järjest igasuguseid rahasummasid. Eesti poliitikud olid lootnud Euroopa Liitu astumisest majanduslikku kasu, aga nüüd olid trahvid abirahadest suuremad. Savisaar ütles, et oleme sattunud karumetsast röövlimetsa ja välja enam ei saa. Kui Siim Kallas oli kirjutanud, et vaidlused Euroopa Liidu kasulikkuse üle on vaieldud, siis ta oli võibolla pidanud silmas, et enam need midagi ei muuda. Kuulasime raadiot. Tundus kõlavat kaks jaama korraga, aga edasi kuulates hakkas tunduma, et pigem on tegemist ühe jaamaga. Selgus, et raadio tagaküljel on nupp, millest saab raadio välja lülitada.

Mängisin kiirmaleturniiri. Kõik pidid ühes voorus vabad olema. Jäänud oli kaks vooru ja ma polnud veel vaba olnud. Kuna ma oma nime ei kuulnud, siis tundus, et olen vaba algavas voorus. Aga varsti vaatasin, et Lauri N. on teinud valgetega avakäigu ja tal pole vastast. Küsisin talt, kellega ta mängib. Ta vastas, et minuga. Hakkasin mängima, aga minu ajast oli osa juba ära tiksunud. Pärast ütlesin Laurile, et see mäng ei lähe arvesse, sest ta käivitas kella, kui ma ei teadnud, et ma mängima pean. Oli juba järgmine päev. Mäletasin kõiki teisi mänge, aga selle mängu koha peal oli mäluauk. Küsisin, mis selles mängus üldse juhtus. Lauri kirjeldas lühidalt toimunut, mis viis matini. Küsisin, kumb võitis. Lauri ütles, et tema võitis. Mul olid silmad kinni ja ma magasin. Küsisin, kas ma olen eilsest saadik siin olnud. Oli laagri viimane päev ja täna pidime laevaga koju sõitma. Seetõttu oli vaja ärgata. Aga ma ei osanud silmi lahti teha. Kui mul õnnestus voodist välja tulla, siis ütlesin, et võin homse laevaga ka minna. Tahtsin minna vannituppa riidesse panema, aga nii, et keegi mind pidžaamaga ei näeks. Magasin edasi.

0 vastukaja: