neljapäev, detsember 31, 2020

Aasta kokkuvõte

1. Maailma haaras koroonapandeemia.
2. Aasta lõpuks on koroonavaktsiinid välja töötatud, aga vaktsineerituid ei ole veel eriti palju.
3. Olin rahul Ameerika presidendivalimiste tulemustega.
4. Eestis kuulutati esimest korda välja praeguse põhiseadusega lubatud eriolukord, hiljem hädaolukord.
5. Käisin isapoolse tädi matustel.
6. Tegelesin hilisema Tšehhoslovakkia presidendi raamatu tõlkimise ja selle tausta uurimisega.
7. Minu eelmisena tõlgitud raamat sai toimetatud, aga veel ei ilmunud.
8. Maleklubis käimine asendus minu jaoks võrgumaleklubi ja maleprogrammiga.
9. Hakkasin sageli külastama muuseumide võrgulehekülge.
10. Katkestasin raamatukogude lugemissaalide külastamise.
11. Pärast koroona algust on olnud vähe pidusid, külaskäimisi ja saunakordasid.
12. Majandus sai kannatada, aga suurenes mõnede asjade nagu maskide tootmine.
13. Blogikataloog läks nässu.
14. Vahepeal suurendasin fesibuki kasutamise aktiivsust, aga aasta lõpus muutsin minimaalseks.
15. Listides on vähem kirjutama hakatud.
16. Mul esines uusi terviseprobleeme.
17. Avaldasin blogis mälestusteseeriad välisreisidest, maleklubidest ja kooliklassidest ning fotoseeria malelaudadest.
18. Mul ilmusid kaastööd "Loomingus" ja malelehes.
19. Jätkasin ungari keele õppimist.
20. Aastaaegadest hakkasin rohkem suve eelistama, sest siis oli koroonat vähem.

0 vastukaja: