neljapäev, detsember 17, 2020

Kohad

Kolisin oma toast väiksesse kööki. Magasin seal mitu ööd. Mõtlesin, et hakkangi seal magama, aga siis on kahju, et vana voodi oma toas seisab kasutamata. Uues kohas ei ole kodutunnet, aga see võib hiljem tekkida. Ütlesin, et väikse köögi miinus on, et selles kostavad paremini naabrite hääled läbi, aga eelis on, et suure toa hääled kostavad halvemini. Olin maja viimasel korrusel. Panin jalad põrandale. Ütlesin, et oleksin pannud peaaegu trepiauku. Ma teen valesid liigutusi, aga ei ole veel väga valesid teinud. Vahel on päästnud, et hea autojuht oskab kiiresti pidurdada. Järgmine tund pidi olema laulmine. Mõtlesin, et istungi tunnis ukse taga. Siis läksin vaatasin, et mõned vabad kohad on siiski ka klassis. Muidu oleks olnud nagu neljandas klassis, kus ma vahepeal kapi najal kirjutasin. Läksin veel korraks klassist välja. Õpetaja R. Leppoja möödus must ja ütles, et ma marsin välja. Ta ei arvestanud, et ma lähen veel klassiruumi tagasi. Seda ma tegingi. Nüüd oli vabu kohti veel rohkem. Mõtlesin, et istun tagaseina äärde ridade vahekohta Kristjan G. kõrvale. Siis mõtlesin ümber, et vahekohas ma ikka istuda ei taha. Kaalusin esimesse ritta Erikust ühe vaba tooli kaugusele istumist. Aga nii ma olin juba unenäos teinud ja Erik võis unenägu lugenud olla. Vaatasin ühte keskmist kohta, aga ütlesin, et see on must. Siis vaatasin uuesti Eriku lähedal olevat kohta, aga ütlesin, et see on ka must. Istusin siiski sinna.

0 vastukaja: