pühapäev, detsember 06, 2020

Parteide toetajad

Läksin pesemishoonesse. Üks mees näitas, et vann on seal pool. Küsisin, et aga kus saun on. Mees ütles, et saun on vastassuunas. Läksin sauna suunas. Mees läks akna peale kõõluma ja kukkus alla. Ei hakatud üldse kontrollima, kas ta jäi kolmandalt korruselt kukkudes ellu, vaid hakati kohe kahtlustama mõrva. Et teisi inimesi polnud läheduses viibinud, langes kahtlus minule. Mõtlesin, et võibolla ma natuke olen süüdi, et ma tal kõõlumist ei keelanud, aga ma olen varem nii paljusid keelanud ja osad on just keelamise pärast alla hüpanud.

*
Otsisin köögis ühte ajalehenumbrit. Ütlesin, et numbrid on vales järjekorras. Virn kukkus ümber ja läks sassi. Ütlesin, et poliitikutele on tähtis ainult häälte arv, mitte see, millise partei pooldajad nende poolt hääletavad. See on nagu Pikas Parlamendis. Ema küsis, kas Pikk Parlament oli fašismi ajal. Vastasin, et ei, Inglismaal. Fašistlikus Itaalias aeti parlament just kiiresti laiali. Seal oli alguses parlament, milles olid esindatud nii fašistid kui ka opositsioon. Fašistid tapsid teiste parteide pooldajaid ja teistel polnud sellest alguses midagi, aga kui tapeti sotsialistide juht Matteotti, siis oli.

0 vastukaja: