teisipäev, detsember 22, 2020

Lendamise kiirus

Krister pidas ettekannet. Kõikusin kuulates edasi-tagasi. Kui ettekanne lõppes, tormasin kohe uksest välja ning lendasid koolimaja neljandalt korruselt treppi mööda alla. Teised järgnesid mulle. Hiljem öeldi, et me lendasime vaba langemise kiirusega. Aga jälitajad jõudsid mulle natuke lähemale, sest mina puudutasin vähemalt käsipuud, mis hõõrdumise tõttu pidurdas, teised ei puudutanud sedagi, vaid olid üleni õhus.

*
Lugesin arvutist uudiseid. Ütlesin, et Leninit tappa tahtmise eest määrati alles nüüd karistus. Küüts vastas, et tahab seda uudist ka ise lugeda. Ma ei saanud öelda, kust aadressilt ma seda lugesin, sest olin teinud seda tõlkeprogrammiga ja see oli aadressi ka ära tõlkinud. Aga Küütsile polnudki tähtis täpselt samast kohast lugeda. Ta küsis, kui pikk artikkel see on. Vastasin, et kümne minuti lugemine.

0 vastukaja: