laupäev, detsember 12, 2020

Eesseisev

Õppisin ajalooeksamiks. Mul lähenes magistritöö kaitsmine. Jani ema tuli mulle ütlema, et üks mees tahab, et ta kaitsmiselt minu ema ja õe ära saadaks, et mind küsimustega pinnima hakata ja mul raskem vastata oleks, aga ta ei tea, et Jani ema on minu naaber. Mõtlesin, et kaitsmisel küsib see mees arvatavasti, miks ma fašismist kirjutan. Sellele vastan, et fašism hakkas mind huvitama huumori kaudu. Rohkem tegi küll klassivend sellega nalja. Mul seisis ees malepartii Janiga, seetõttu ei maganud ma täna suvilatoas, kus Jan oli teisel pool seina, vaid vaiksemas kohas. Viibisin kaitsmisruumis ja kaitsmisega otsustati juba pihta hakata. Mõtlesin, et ma tegin valesti, et ma enne seda ruumist ei lahkunud, muidu oleks algus edasi lükkunud. Nüüd ma ei jõudnudki suuremat osa konspektist lugeda ega wc-s käia. Tegin vähemalt kaitsmisruumi ukse lahti. Seda võidi pidada korrarikkumiseks. Varsti panin ukse uuesti kinni.

0 vastukaja: