kolmapäev, detsember 23, 2020

Jõulureede

Täna hommikuks oli sadanud maha selle hooaja seni kõige paksem lumi. Varem oli olnud nii õhukest lund, et ma ei kohanud ühtegi kelgutajat, aga täna nägin kahte last, kellel olid kelgud käes, kuigi nad neil parajasti peal ei istunud. Teises kohas nägin, et kaks last olid ehitanud kaks lumememme ja veel viimistlesid neid. Imestasin, kuidas lapsed on jaksanud ehitada lumememmed, mis olid umbes nende enda kõrgused. Aga võibolla neid oli varem keegi aidanud. Oleme tähele pannud, et vaibakloppimist on vähem kui vanasti, ka vaibakloppimispuude arv on vähenenud, aga täna nägin, kuidas kaks inimest parajasti alustasid vaibakloppimispuude juures koos vaipade kloppimist. Lapsena olen õppinud, et vanasti pidi olema jõulueelne koristus juba toomapäevaks tehtud, aga täna veel mõned koristasid ja leidsin ka enda riiuli otsast liiga palju tolmu.

Täna tegime jõulupeo ette ära, varem kui tavaliselt. Meil olid külalised, kes enne küllatulekut andsid koroonaproovid, et oleks kindel, et nad meile nakkust ei too. Lugesin jõuluvanale luuletust, mille olin kooliajal ühte märkmikusse kirjutanud. Olin selle luuletuse vahepeal ära unustanud, aga oma asju ühest sahtlist teise kolides meelde tuletanud. Luuletust lugedes mul ühe koha peal keel komistas, aga märkasin parandada. Kommentaariks öeldi, et väga palju riime. Sain kingiks uue kampsuni, mis mul praegu juba seljas on. Vaatasin ka toodud fotosid.

0 vastukaja: