pühapäev, detsember 13, 2020

Lennuki otstarbed

Vahetasin ühe mehega kirja. Ta küsis vastuses, kas meie tutvus liiga lühike ei ole, et kirju vahetada. Ta tahtis kirju vahetada ainult selleks, et koos reisile minna ja alles seal tuttavaks saada. Mina ei kavatsenud reisile minna, aga teised klassikaaslased kavatsesid ning arutasid kirjavahetuses ja selles ruumis reisiplaane. Kirju vahetati ainult nendega, kes reisisid. Rääkisin juhtunu põhjal, et üks väike poiss ronis viiekorruselise maja kõrguse laternaposti otsa ja sealt jälle alla. Hakkasin rääkima rahvahääletusest, kuigi minu kõrval istus onu Jürgen, kes oli teisest parteist. Rääkisin, et taevas lendas väga madalal üks lennuk. Sellelt lennukilt oli visatud enne rahvahääletust eurovastaste lendlehti ja nüüd visati väetist. Lennukilt ronis üks poiss laternaposti otsa ja hüppas kolmanda või teise korruse kõrguselt maapinnale, jäädes terveks. Praegu ütles üks poiss mulle, et ma vahepeal olin veerand tundi vait, ta arvas, et ma väsisin ära. Vastasin, et ei olnud millestki rääkida.

0 vastukaja: