laupäev, aprill 29, 2006

Häälekandja aastapäev

Täna aasta tagasi tegin siia esimese sissekande. Ülikoolis õpetati, et iga organisatsiooni tegevuses tuleb ette "teise aasta kriis", ehk aktiivsuse langus teisel tegevusaastal. Saab näha, kas ka siin. Tegelikult olen vahepeal tõesti kaalunud, et kui aasta saab täis, siis enam iga päev päevastest asjadest ei kirjuta. Otsustanud ma seda ei ole.

Aga kui meenutada varasemaid ettevõtmisi, siis luuletusi avaldasin esmalt listis ee.euro 12 kuu jooksul 12 tükki Euroopa Liidu kohta, iga kuu ühe. Tol korral ei tulnud mul mõtet lõpetada mitte aasta täis saades, vaid nii kavandasingi ette. Siis tuli mõningane vaheaeg, mille järel hakkasin luuletusi suurema sagedusega saatma listi kultuur.vestlus. Seal mul esialgu mingeid plaane ei olnud, aga pidasin vastu samuti aasta, sest siis tegi üks listi liige mulle märkuse, et list on mõeldud millegi muu jaoks. Teine listi liige juhtis mu tähelepanu sellele, et ma eksin, kui arvan, et eestikeelset luulelisti pole olemas. Nii lülitusin kohe ümber listi poeesia, kuhu hakkasin veel rohkem luuletusi saatma. Seal hakkasid pinged varem kasvama, aga pidasin vastu jällegi aasta, kuni tuli üks luuletus, millest mulle lugemise ajal tundus, et sellisega ühes listis oma luuletusi ma avaldada ei taha. Hiljem olen küll nii kultuur.vestluse kui ka poeesia alla veel midagi saatnud, aga mitte järjekindlalt. Vahepeal avaldasin luuletusi veel elfikeldris, kus ma küll ei pidanud vastu üle mõne kuu, sest seal tuli ette, et minuga sama nime all avaldati ka luuletusi, mis ei olnud minu kirjutatud. Varsti hakkasin tegema ajaveebi, mille algne mõte oli suurel määral ka see, et oleks olemas koht luuletuste avaldamiseks. Aga nagu näha, on luule moodustanud sellest vaid väikse osa. Tulevikus võib see jääda veel väiksemaks, sest minu huvi luuletuste kirjutamise vastu on vähenenud.

0 vastukaja: