neljapäev, aprill 27, 2006

Päevakokkuvõtted

Nagu muidki asju, saab ka päevakokkuvõtteid kirjutada mitut moodi. Ja erinevatel päevadel olen seda teinud erinevalt. Üks võimalus on kirjutada üles jutuajamiste sisu, et sarnaselt kirjaliku suhtlusega oleks kirjalikult jäädvustatud ka suuline suhtlus. Teine võimalus on kirjutada üles päeva jooksul mõeldud mõtteid, sarnaselt sellele, kuidas olen kirjutanud üles unenägudes mõeldud mõtteid. Võib mõelda ka kirjutamise ajal. Üks võimalus on teha igasuguseid statistilisi tähelepanekuid selle kohta, kuidas erinevad tööd ja tööga sarnanevad asjad edasi lähevad. Selle eelduseks on, et erinevatel päevadel lähevad nad erinevalt. Blogis olen selle meetodiga kõige sarnasemalt esitanud oma malevõistluste ülevaateid. Kui olen malevõistluste kokkuvõtteid suuliselt rääkinud, siis on mulle öeldud, et ma kogu aeg kombineerin midagi, ja soovitaud minna börsile mängima. Suures osas statistikast koosnesid juba osad minu algkooli ajal kirjutatud jutud. Üks võimalus on kirjutada üles kõigepealt plaane ja ennustusi järgmise päeva kohta, lisades järgmisel päeval, kuidas see täide on läinud. Kõiki võimalusi saab ka kombineerida, koostisosade osakaalu mitut moodi valides. Päevakokkuvõtete asemel saab ka läbi päeva erinevate kellaaegade kohta märkmeid kirjutada.

0 vastukaja: