neljapäev, aprill 20, 2006

Luulesalme

Ma panin pliidi sisse oma suvemajale
ja paja sisse panin vee ja kaane pajale.
Mull mulli järel tõusis veest ja varsti vesi kees.
Ma keetsin, kuni enam vett ei olnud paja sees.

*
Lihavõttemunast tuli lihavõttetibu.
Värvi tal ei pooldatud ja teda sihtis vibu.
Tibu ütles: "Ise teie värvisite muna!"
Nüüd ei saa ta piuksuda ent enam surmatuna.

*
Koolis õppis õpilane, kel ei võtnud aju.
Kurvana ta kõndis koju läbi vihmasaju,
kui ta oli saanud koolis järjekordse kahe.
Ükskord sai ta ühe, sellel päeval sadas rahe.

*
Raamat kahjuks lugemisel pikemaks ei veni.
Siiski püian rahulikuks jääda mina seni,
kuni läbi loetud pole mul veel kogu lugu.
Autor keelab järgi teha seda inimsugu.

*
Üksikuna oksal istus värviline vares.
Tal ei olnud kohta loota tiivuliste tares.
Tares pidas mitu liiki linnukesi pidu.
Üksiklane kirjutas vaid kaebekirja ridu.

*
Kui ma otsin luuleridu voodis teki all,
ingli silmad jälgivad mind taevas üleval.
Vaatavad mind otse läbi katuse ja lae.
Aknal ees on kardinad, sealt sisse nad ei kae.

0 vastukaja: